Media kreatywne: projektowanie gier i animacji – NOWOŚĆ!


To dwuletnie studia prowadzone w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym od roku akad. 2019/2020.

Media kreatywne na poziomie studiów magisterskich to całościowy kierunek studiów dedykowany branży gier, animacji i cyfrowej postprodukcji. Tok studiów jest zbudowany od podstaw i obejmuje pełną liczbę godzin (w przeciwieństwie do specjalności na innych uczelniach, których liczba zajęć jest zdecydowanie mniejsza). W ramach kierunku oferujemy dwie specjalności: game design oraz animacja 3d i efekty specjalne.
Przyłożyliśmy największą wagę, aby w programie studiów znalazły się wszystkie potrzebne zajęcia teoretyczne i warsztaty praktyczne, związane zarówno z przygotowaniem technologicznym i informatycznym, jak również z zakresu designu i przemysłów kreatywnych. Program nie zawiera zajęć zbędnych i niepotrzebnych. Zapraszamy absolwentów różnych kierunków licencjackich i inżynierskich. Wasze kompetencje z poprzednich studiów wzbogacą program i zaowocują ciekawymi projektami magisterskimi.

W ramach specjalności game design studia przygotowują do pracy jako:

  • Game designer.
  • Level Artist.
  • Level designer.
  • Technical level designer
  • Story & Quest designer.
  • Tester gier.
  • User Interface i User Experience designer.
  • Game producer.
  • Analityk gier.

Przedmioty w ramach specjalności game design:

  • Psychologia gier
  • Prototypowanie
  • Organizacja produkcji i tworzenie dokumentacji gry
  • Game design
  • Logika game playu
  • Sztuczna inteligencja w grach
  • Praca z silnikiem Unity1
  • Praca z silnikiem Unity2
  • Praca z silnikiem Unity3
  • Praca z silnikiem Unreal1
  • Praca z silnikiem Unreal2
  • Praca z silnikiem Unreal3
  • Level design
  • Technical level design1
  • Technical level design2
  • Testowanie gier
  • Mechaniki wybranych gatunków1
  • Mechaniki wybranych gatunków2
  • Quest writing
  • Zajęcia monograficzne1
  • Zajęcia monograficzne2

W ramach specjalności animacja 3d i efekty specjalne studia przygotowują do pracy jako:

  • 3D character animator
  • modeler
  • matte painter
  • 3D Tracking Artist
  • rotoscope artist
  • lighting/rendering artist
  • effect animator
  • compositor

Przedmioty w ramach specjalności animacja 3d i efekty specjalne dla filmu i gier:

  • Modelowanie postaci
  • Modelowania środowiska, wnętrz i obiektów
  • Animacja postaci-1
  • Animacja postaci-2
  • Animacja cząsteczkowa
  • Animacja urządzeń mechanicznych
  • Texturowanie, mapowanie i shading
  • Sculpting 3d-1
  • Sculpting 3d-2
  • Animacja 2d
  • Animacja technikami tradycyjnymi
  • Modelowanie i animacja ubioru
  • Animacja twarzy
  • Silniki gier w animacji filmowej
  • Processing w animacji
  • Matte painting i techniki 2,5d
  • Motion design
  • Postprodukcja – efekty specjalne
  • Postprodukcja – compositing
  • Postprodukcja – montaż wideo
  • Postprodukcja – montaż dźwięku

Zajęcia kierunkowe:

  • Finansowanie przedsięwzięć w mediach kreatywnych
  • Self-branding
  • Storytelling i story design
  • Prawne aspekty produkcji i projektowania
  • Współczesna animacja w Polsce i na świecie
  • Rynek gier w Polsce i na świecie
  • Tworzenie narracji konwergentnych
  • Seminarium dyplomowe

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:


digitalmasters@dsw.edu.pl

71-355-14-38

ul. Strzegomska 47, 53-611 Wrocław, pok. 119